Gazi Üniversitesi Personel Dairesi Başkanlığı Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü tarafından Üniversitemiz personeline yönelik olarak “Harcama İşlemleri Genelgesi” adlı hizmet içi eğitim programı düzenlendi.
Teknoloji Fakültesi Dekanlığı A2 Giriş Konferans Salonu’nda yapılan programın moderatörlüğünü Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay üstlenirken, programda eğitmen olarak Üniversitemiz Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Muhasebe-Kesin Hesap Müdürlüğü Şube Müdürü V. Muhasebe Yetkilisi İbrahim Uluyol ile Programcı Belkız Güllü yer aldı. Etkinliğe, Genel Sekreter Yardımcısı Ayhan Selçuk, Personel Daire Başkanı Emre Yıldırım, Strateji Geliştirme Daire Başkanı Emre Çakır, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Metin Uygur ve Üniversitemiz personeli katıldı.
Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürü Ayça Tunçay’ın moderatörlüğünde gerçekleşen programın açılış konuşmalarını Personel Daire Başkanı Emre Yıldırım ile Strateji Geliştirme Daire Başkanı Emre Çakır yaptı. Açılış konuşmalarının ardından İbrahim Uluyol ile Belkız Güllü “Harcama İşlemleri Genelgesi” adlı sunumlarını yaptılar. Harcama işlemleri genelgesinin ayrıntılarından bahseden İbrahim Uluyol ile Belkız Güllü, harcama işlemleri genelgesinin kamu kurumları açısından son derece önemli olduğunu ifade ettiler.
Harcama işlemleri genelgesi hakkında tüm kamu personelinin bilgi sahibi olmasının önemli olduğunu dile getiren İbrahim Uluyol ile Belkız Güllü, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek sözlerini tamamladılar.
Hizmet içi eğitim programı, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.
YÖK Başkanı Prof. Dr. Erol Özvar, TEKNOFEST 2025’te Standımızı Ziyaret Etti
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Öğrencilerimizin TEKNOFEST Coşkusuna Ortak Oldu
"Azerbaycanlı Bestecilerden Piyano Eserleri" Kitabı Düzenlenen Konserle Tanıtıldı
"2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu" Konulu Hizmet İçi Eğitim Gerçekleşti
TEKNOFEST 2025’te Yerimizi Aldık
İçişleri Eski Bakanı Prof. Dr. Beşir Atalay, Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal’ı Ziyaret Etti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.